ביטוח נסיעות לחול לירח דבש – ראש שקט לזוג החדש

גם היום, בעידן הקורונה, זוגות אשר זה עתה התחתנו לא מוכנים לוותר על ירח דבש.

גם אם מדובר בנסיעה של מספר ימים בודדים, גם אם מדובר ביעד קרוב. אחרי חודשים ושבועות ארוכים של הכנות לחתונה, ארגון, מתחים וחרדות, הזוג הטרי רוצה להתחיל את חייהם המשותפים בצורה נעימה, מהנה ומיוחדת.

מה יכול להיות טוב יותר מאשר נסיעה לחו"ל לירח דבש?

אחרי שבוחרים יעד ומזמינים כרטיסי טיסה וחדרים בבית מלון, נותר עוד דבר אחד שצריך לקחת בחשבון ואסור לשכוח ממנו, ביטוח נסיעות לחו"ל.

זה ביטוח שיאפשר להם לקבל החזר כספי על כל טיפול רפואי שהם יקבלו, אם חס וחלילה יקרה משהו להם במהלך הנסיעה.

הביטוח גם מאפשר להם לקבל החזר כספי על אובדן או גניבה כבודה, וכן הביטוח כולל אפשרות לקבל החזר במקרה של ביטול נסיעה במידה והשירות נרכש ע"י הלקוח.

בימים של קורונה, בהם טיסות מתבטלות לעיתים תכופות, זה חיוני שיהיה סעיף שכזה בפוליסה ויש לזכור להוסיף את השירותים הנ"ל לפוליסה.

הרבה פעמים צעירים, בפרט זוגות צעירים שזה עתה נישאו, לא מתייחסים ברצינות הנדרשת לחשיבות של ביטוח נסיעות.

הגישה היא "הכל יהיה בסדר, שום דבר לא יקרה לנו". זו גישה לא נכונה. תמיד יכול לקרות משהו ועדיף לבוא מוכנים, אחרת הזוג הצעיר יצטרך לשאת בהוצאות הטיפול בעצמו.

כיצד רוכשים ביטוח נסיעות בצורה חכמה

לפני שניגשים  לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות אצל חברה מסוימת, חשוב לאפיין את הצרכים של הזוג.

כלומר, לבחון איזה סוג טיול הם מבקשים לערוך, האם מדובר בטיול רגיל או טיול שיש בו פעילות אתגרית, ספורט אקסטרים או דברים דומים.

במקרים אלו, יש להוסיף אלמנטים וכיסויים לפוליסה אשר יכסו את כל הפעילויות שאתם מתכננים לטיול.

מעבר לכך, צריך לשים לב היטב לכל סעיף וסעיף בפוליסה, בין אם זה בהקשר של סיוע וחילוץ, טיפולים ופרוצדורות רפואיות, גניבה ואובדן וכל דבר אחר שחשוב להוסיף לפוליסה בהתאם לצורך.

חשוב לשים לב לסעיפי הפוליסה באופן כללי וכן אם יש התייחסות מיוחדת הן למדינה אליה נוסעים, והן למצבם הרפואי של בני הזוג, במידה ויש צורך בכך, כמובן שחשוב לציין במדויק כל בעיה רפואית שמי מבני הזוג סובל ממנה.

מעבר לכך יש להתייחס לכל העניין של השירות, כיצד אפשר לפנות אל חברת הביטוח, עד כמה היא נחשבת אמינה, שירותית וכמה מהר היא פועלת עבור המבוטחים שלה.

כיצד רוכשים פוליסה במחירים משתלמים?

כשרוכשים פוליסת ביטוח נסיעות, מוטב להיכנס לאתר Wobi ולקבל את כל המידע על הפוליסות הקיימות בשוק, לקבל הצעות מחברות שונות ולבצע השוואת מחירים. בסוף יהיה אפשר לרכוש את הפוליסה המשתלמת, בין אם זה מבחינת עלויות ובין אם זה מבחינת תנאים.

לאחר מכן הזוג הצעיר יוכל לנסוע לירח דבש בראש שקט.

תמונה: shutterstock

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך