מה לארוז בתיק לטיול קצר באירופה? מדריך אריזה מלא

רשימת אריזה לאירופה – מה להביא לטיולים

אירופה היא יבשת עם הרבה מדינות שונות, מה שאומר שהאקלים בעצמו מגוון. חשוב לארוז בגדים המתאימים לאזור בו תבקרו.

במאמר זה נשתף אתכם במה שכדאי לכם לארוז כאשר אתם נוסעים לטיול באירופה.

מה כדאי לארוז בתיק לטיול קצר באירופה?

טיולים באירופה יכולים להיות מאוד שונים, יש אנשים שנוסעים לטובת שופינג, ויש אנשים שמספיק להם להיזרק באיזה מלון ולהסתובב קצת בחוץ ופשוט להנות. יש אנשים שיגידו שאתם צריכים לארוז יותר בגדים ממה שאתה חושבים שתצטרכו, אבל אם אתם נשארים פחות משבועיים אז זה לא הכרחי. במקום זאת, תשקיעו באיכות ולא בכמות, כמה שיותר בגדים שמתאימים לעונה. למשל מעיל אחד טוב, אם אתם נוסעים בעונה חורפית, עדיף, מאשר 10 סוודרים שסתם יכבידו עליכם.

יש אנשים שחושבים שהם צריכים לארוז גם הרבה מוצרי אלקטרוניקה, אבל זה לא נכון. אתם לא בהכרח צריכים את הלפטופ שלכם איתכם, אם הטלפון שלכם מתחבר לוייפיי ויכול לספק את כל צרכי התקשורת, אבל זה שונה אם אתם נוודים דיגיטליים שצריכים לעבוד בדרכים, ואז צריכים לקחת איתם את הלפטופ.

מה שכן, למרות שאנחנו מדברים פה על אריזה קלילה כמה שאפשר, אנחנו כן ממליצים לכם להשאיר מקום בתיק, בגלל שאירופה היא יעד נפלא לשופינג והמחירים זולים, בעיקר עכשיו כשהיורו בשפל.

לכן, אתם תקנו שם דברים כנראה – תאמינו לנו! אז תשאירו קצת מקום לשופינג, וכדאי גם לחשוב על זה לפני כי הרבה פעמים אנשים קונים דברים ואז אין להם מקום להכל בחזרה, והם צריכים לשלם על אקסטרה תיק וזה לא זול. אז אם אתם יכולים, קחו איתכם תיק יחסית מרווח, כמו למשל תיק של המעצבת Chilla שהוא בעקרון תיק סטודנטים אבל הוא מהמם בשביל לטייל איתו באירופה.

פריטים חיוניים לחופשת אירופה 2022

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר אורזים לחופשה באירופה. מזג האוויר, המקום שבו אתה מבקרים, ואילו פעילויות אתם רוצים לעשות בזמן שאתם שם. כל הדברים האלה ישפיעו על מה שאתם אורזים וכמה בגדים אתם מביאים.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא מזג האוויר. באירופה יש ארבע עונות, לכן חשוב לדעת באיזו עונה מדובר כאשר אורזים לטיול. בחודשי הקיץ, ביגוד קל הוא הטוב ביותר מכיוון שהוא ישמור על הגוף שלכם קריר ויבש במזג האוויר החם, וכן באירופה יכול להיות חם מאוד! לפעמים כמו בארץ. כאשר אורזים לחודשי החורף, מעילים וסוודרים איכותיים צריכים להיות בראש הרשימה שלכם, כי הם יחממו אתכם בימי החורף הקרים, שיכולים להיות מאוד קרים.

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך