רכבים יפניים: למה ישראלים כל כך אוהבים אותם?

רכבים יפניים אהובים על הישראלים בגלל האיכות, העיצוב ויעילות הדלק שלהם.

מאז שהחלה יפן לייצא את המכוניות שלה לישראל בשנות ה-80, הן היו להיט בקרב הישראלים, והיום עוד יותר דרך מסלולי רכב 0 קמ

תעשיית הרכב היפנית נמצאת במגמת עלייה כבר עשרות שנים. למעשה, זהו אחד הענפים הבודדים שלא הושפעו מהגלובליזציה.

יצרנים יפניים ידועים זה מכבר במוצרים ובשירותים האיכותיים שלהם. זו הסיבה שהם נחשבים לכמה מהטובים בעולם במה שהם עושים.

מכוניות יפניות בישראל לפי מספרים בישראל נתח שוק הרכב היפני עדיין נמוך.

בשנת 2016, מתוך כלל המכוניות החדשות שנמכרו בישראל – 11% יובאו מיפן. וזה נחשב אחוז נמוך יחסית, עם זאת, האחוז עלה יותר ויותר בשנים האחרונות, אחת הסיבות היא כך שטויוטה כנסה חזק לשוק הרכב החשמלי והפכה את היצרנים היפניים לאגדה שוב.

היסטוריה החדשנית של טויוטה והטכנולוגיה המתקדמת שלה

טויוטה מייצרת לנו חידושים בתחום הרכב כבר למעלה מ-100 שנה. החברה נוסדה בשנת 1937 על ידי Kiichiro Toyoda, שהקים את החברה עם קו ייצור, מכונות וצוות עובדים.

טויוטה היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם והיא בדרכה להפוך ליצרנית הרכב הגדולה בעולם עד שנת 2023. טויוטה זכתה להכרה עולמית בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שלה הכוללת מכוניות היברידיות, רכבי תאי דלק וכלי רכב חשמליים. מה שמיוחד בטויוטה זה שהיא כל הזמן מחדשת, וכל הזמן דוחפת קדימה את עולם הרכב. כמובן שגם הרכבים שלה הם אמינים וחסכוניים מאוד.

מותגי רכב יפניים בישראל

מותגי הרכב היפניים בישראל הם בעיקר טויוטה, הונדה וקיה. יש להם מגוון דגמים לבחירה. טויוטה קאמרי היא בין המכוניות הנמכרות ביותר בישראל, בעוד שקיה סול היא אופציה משתלמת יותר. הונדה אקורד הוא דגם יוקרה יקר המציע נסיעה באיכות גבוהה מאוד. אז אם אתם מתעניינים בנוגע לקניית רכב חדש הם צריכים להיות בסל האופציות שלכם ללא ספק.

טויוטה קאמרי

טויוטה קאמרי היא המכונית הנמכרת ביותר בישראל וכבר למעלה מ-20 שנה. היא נמכרת בתור סדאן או סטיישן ואתם יכולים להשיג אותה עם הנעה קדמית או הנעה לכל הגלגלים.

הונדה

הונדה אקורד היא אחת הדגמים היותר יקרים בהיצע של מותגי רכב יפניים בישראל אך היא גם אחת מהמכוניות היוקרתיות ביותר שלהם עם נסיעה איכותית ביותר ועיצוב פנים מעודן.

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך