רכבים איטלקיים והיופי שבהם

המדריך המלא ליצרני הרכב האיטלקיים והמכוניות שהם מציעים

בשנות ה-20, ליצרניות הרכב האיטלקיות הייתה השפעה רבה על שוק הרכב העולמי. בשנות ה-60 החלו פיאט וחברות איטלקיות אחרות לייצר מכוניות לשווקים האמריקאיים והאירופיים והפכו לפופולריים ברמה העולמית, כיום כולם יודעים שרכב ריטלקי זה רכב טוב, אמין איכותי ובתגי מחיר לא רעים בכלל

בנוסף, יצרניות הרכב האיטלקיות ידועות במכוניות הפרימיום שלהן. הן מייצרות רכבי יוקרה עם סגנון ועיצוב חזק, שתפס מאוד אצל מנהלים, ואצל אנשים שמחפשים רכבי ספורט ברמה הגבוהה ביותר (פרארי זו חברה איטלקית, כן?)

ההיסטוריה של יצרניות הרכב האיטלקיות שזורה בהיסטוריה של איטליה עצמה. זהו חלק חשוב מהתרבות, הכלכלה והזהות של המדינה.

רכבים איטלקיים לדוגמא שיכולים להתאים לכם:

אם אתם מחפשים רכב איטלקי חדש ואינכם בטוחים איזה סוג רכב לקנות, המאמר הזה הוא בשבילכם.

ריכזנו כמה מהמכוניות הפופולריות ביותר מתוצרת איטליה הקיימות בשוק וניתחנו אותן על סמך הביצועים, יעילות הדלק וגורמים חשובים נוספים.

שוק הרכב האיטלקי הוא עצום, אז הבאנו רק מבחר קטן. אם אתם רוצים למצוא מכוניות איטלקיות אחרות, נסו לחפש בגוגל "מותגי רכב איטלקיים". ולראות מה קופץ החוצה. א

אלפא רומיאו בררה

אלפא רומיאו בררה נבנתה עבור שוק המכוניות הבינונית, והיא מגיעה בתג מעולה. מכונית זו ידועה בעיצוב הספורטיבי שלה והיא מכוונת לקהל הצעיר יותר. למרות המכונית מגיע עם 155 כוחות סוס, שזה מכובד אבל לא הדבר הכי ספורטיבי שמכוניות איטלקיות יכולות להציעה, עם זאת המכונית מקבלת עוצמה מרשימה של האצה מהירה, עם 0-60 תוך 6.6 שניות.

פיאט 500L

אם אתם מחפשים מכונית עם יעילות דלק מצוינת ועדיין מסוגלת להתמודד עם תנאי כביש מגוונים ,שקלו  את פיאט 500L. רכב זה מסווג כמכונית עירונית ומגיע בתג מחיר יחסית יקר כי מדובר ברכב אופנתי ופופולרי. מדובר על רכב מאוד חסכוני ויעיל, שלמרות שהוא קומפקטי הוא יכול להושיב בצורה מצוינת גם 5 נוסעים בוגרים בצורה נוחה ביותר.

אלפא רומיאו ג'ולייטה

אלפא רומיאו ג'ולייטה נהדרת לנהגים בעלי אוריינטציה של ביצועים שרוצים להרגיש רכב ספורט על הכביש. מדובר על רכב ספורט מהיר אך סולידי ומהנה מאוד לנהיגה.

כל הרכבים האיטלקיים ניתן למצוא היום עם מימון רכב בחברות הליסינג המובחרות

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך