רוצים לנפוש בארץ ואין לכם רכב? השכרת רכב זה הפתרון

מדי פעם, חשוב ללכת ולנפוש ברחבי ארצנו. גם אם תצפינו, וגם אם תדרימו, ואפילו אם תשארו באזור המרכז, אפשר למצוא שפע של אטרקציות, מסלולי טיולים, מלונות ופנינות טבע לנפוש בהם, שלמעשה לא נופלים ממקבילות בחו"ל.

אז מדי כמה חודשים, משפחות בדרך כלל לוקחות את הילדים ואת כל הציוד ועולות לצפון או יורדות לדרום עם הרכב המשפחתי והגדול שלהן. אבל מה עושים אם אין רכב?

אז למרות שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים קונים רכבים חדשים עם מסלולי רכב במימון שהופכים להיות סטנדרט בעסקאות רכב, עדיין יש אנשים שאין להם רכבים, אפילו משפחות למעשה. במקרים כאלו, תמיד אפשר להשכיר רכב לאירועים מיוחדים, כמו נופשים בסופ"שים.

אז איך משכירים רכב בזול?

חלק מחברות השכרת הרכב מציעות מסלולי השכרה לטווח קצר במחירים משתלמים. חפשו עסקה כזו אצל אתח מחברות הליסינג, ושימו לב שאתם מוצאים מסלול השכרה עם מחיר קבוע, שלא יפתיעו אתכם בסוף ההשכרה עם מחיר מנופח.

איך משכירים רכב בצורה נוחה?

תמיד כדאי להשכיר רכב מחברה עם פריסת סניפים רחבה בארץ. בצורה כזו, אתם יכולים לאסוף את הרכב בנקודה קרובה אליכם, ולהחזיר את הרכב בנקודה קרובה אליכם.

לעומת זאת, אצל חברות בלי פריסת סניפים, אתם יכולים למצוא את עצמכם צריכים לחזור הביתה באוטובוס לאחר שהחזרתם את הרכב לסניף רחוק מהבית שלכם.

השכירו רכב שמתאים לטיול שלכם

בדרך כלל כשאנשים משכירים רכב, אז הם משכירים כל רכב פשוט. אבל במקום זה, אנו ממליצים לכם להשכיר רכב שמתאים לטיול שלכם, כלומר, אם אתם נוסעים עם כל המשפחה וצריכים בגאז' גדול לשים בו את כל הציוד, שימו לב שאתם קונים רכב משפחתי מספיק גדול שיכיל את כל הציוד על מנת שחווית הנסיעה שלכם תהיה מושלמת.

לעומת זאת, אתם רוצים לעשות טיול שטח במהלך טיול הסופ"ש שלכם? אתם יכולים להשכיר טנדר או ג'יפ בשביל לספק את ההנאה שלכם לנהיגה מושלמת שטח. כמובן שככל שההשכרה תהיה ספציפית יותר כך גם המחיר יהיה גבוה יותר, אבל לפעמים שווה לשלם בשביל לקבל את מה שאתם רוצים, ולהתפנק.

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך