סיבוב אופנה בדרום תל אביב האופנתית והטרנדית

אנחנו יודעים שאתם לא יכולים לחכות לקרוא הכל על סצנת האופנה החדשה התל אביבית הטרנדית, אז הנה. בכתבה הבאה נבקר בפסטיבל האופנה האחרון של מתחם התחנה בתל אביב, ונבדוק כמה מהבוטיקים האהובים עלינו בדרום תל אביב.

אם אי פעם היה זמן טוב להרגיש רע עם המלתחה הקיצית שלכם – זה עכשיו. טרנד האופנה התל אביבי האחרון עוסק בדוגמאות פאנקיות, צבעים עזים ואקססוריז פראיים. אפילו האאוטפיטים הקז'ואלים ביותר מקבלים פרץ של אנרגיה עם האקססורי המתאים – חשבו על השמלה השחורה הקטנה הזו עם קשת או סיכה גדולה, או פאוץ' אופנתי עם חצאית קורדרוי קלילה.

תל אביב הצבעונית

בתל אביב השתלטו על מסלולי האופנה הדפסים רועשים, הדפסים לא תואמים ושלל צבעים פראיים. כאמור, היינו בפסטיבל האופנה של מתחם התחנה שם מסול הרכבת העתיק, היה מחזה בפני עצמו.

אך מעבר לפסי הרכבת המרשימים, כל הפריטים שראינו, כל דבר, מרהיטים מתנפחים ועד פריטי אופנה קסומים, פשוט הקסימו אותנו ורעננו לנו את העונה.

המעצב הנועז רועי אביטן

אנחנו לא יכולים לקבל מספיק מהצבעים הקופצים וההדפסים הפרועים על היצירות של המעצב המקומי רועי אביטן. המותג ידוע בטייק המעט תיאטרלי שלו על בגדי נשים – חשבו על עיצובים ראוותניים, נקיים ועם הרבה תנועה.

המשך טיול לדרום תל אביב

כשתסיימו להתלבש, גשו לצד הדרומי של תל אביב לקניות אופנתיות באזור נווה צדק או האזור הקצת יותר אורבני – פלורנטין. שם תוכלו למצוא את הבוטיק של CHILLA תיקים לנשים שמעצבת בעצמה את התיקים משלל בדים טבעוניים ללא שימוש מן החי. המעצבת ידועה בסטייל הצבעוני שלה שמשלב בוהו שיק וסטייל אורבני פלורנטיני.

לאחר מכן, תוכלו לשבת באחת מבתי קפה המרעננים של פלורנטין, על כוס קפה וארוחה טובה, ולחשוב על – איזה יום מדהים היה לכם!

לסיכום

כן, זהו הקסם של דרום תל אביב, היכולת לקחת את האורבניות ולשלב אותה עם אופנה. אז נכון, לא תמיד הכל נקי, ולא תמיד הכל נוצץ. אבל אי אפשר שלא להתרשם מהשילוב של הרחוב עם הרוח הצעירה והאופנתית שנמצאת בכל פינה של של העיר, ובמיוחד במיוחד בפלורנטין. אווירה שגורמת לאלפי אנשים לנהור לאזור מרחבי הארץ, על מנת להתרשם מהשכונה האופנתית והתוססת

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך