לאן כדאי לטוס מחוץ לעונה?

רוב האנשים מעדיפים לטוס בקיץ, גם בשל אילוצים שונים וגם כדי להנות מהעונה החמה. אנחנו לא אומרים שזו טעות, אבל חשוב שתכירו את היתרונות של טיסה לחופשה דווקא מחוץ לעונה.

לא רק שמחירי הטיסות והמלונות זולים יותר, אלא שתקבלו הזדמנות לבלות ביעדים נפלאים בלי המונים וצפיפות. מחפשים יעד לניצול נקודות אשראי לטיסה שצברתם? יש לנו כמה הצעות בשבילכם.

איסלנד

מרבית התיירים נוהרים לאיסלנד בחודשי הקיץ, כאשר יש 20 שעות של אור בכל יממה ומזג אוויר יחסית חם ונעים. זו אופציה נפלאה, אבל ממש לא היחידה, מכיוון שאיסלנד קסומה בכל ימות ועונות השנה.

מזג אוויר מושלג הופך את המעיינות החמים הטבעיים הרבים של איסלנד למהנים עוד יותר. מלבד זאת, ניתן לחקור מערות קרח וקרחונים, לרכוב על רכבי שלג, לנסוע בכביש הטבעת המרהיב, להתחמם עם קערת מרק הדגים האייקוני של איסלנד וגולת הכותרת: לצפות באור הצפוני בין החודשים אוקטובר ומרץ.

צפון יוון

כשאתם חושבים על יוון, סביר להניח שאתם מדמיינים קודם כל את שלל האיי שטופי השמש, אשר מזמינים אליהם תיירים רבים בחודשי הקיץ. אך מה לגבי יוון היבשתית?

האזור הזה, שנמצא בחצי האי הבלקני, מתאים מאוד לביקור מחוץ לעונה. אתונה נמצאת שם, יחד עם עוד שלל אתרים: הכפר הציורי יואנינה, קו החוף היפהפה של חלקידיקי, האתר הארכיאולוגי המהמם של דלפי, הר האולימפוס, המנזרים של מטאורה ועוד.

למעשה, צפון יוון הוא פחות או יותר גן עדן לחובבי היסטוריה, מיתולוגיה יוונית וטבע.

סן סבסטיאן, ספרד

הסיבה העיקרית לבקר בעיר הזו, שנמצאת בחבל הבאסקים בספרד, היא האוכל. המטבח של סן סבסטיאן הוא אולי המפורסם בעולם, ויש תיירים שמגיעים אליה רק בשביל לאכול.

כל ארוחת טאפאסים באחד הברים בעיר תהיה מעולה, ועל אחת כמה וכמה ארוחה באחת מכמה מסעדות בעלות כוכבי מישלן.

מזג האוויר בסן סבסטיאן כמעט תמיד נוח, כך שתמיד כדאי להגיע אליה. תוכלו לטייל בחוף לה קונצ'ה, לבקר בכיכרות הציוריות או לטפס לפסגת הר איגלדו. אם אתם מחפשים קצת תרבות, מוזיאון גוגנהיים בבילבאו מספק חוויה מרתקת.

טוסקנה, איטליה

בקיץ, טוסקנה היא ממש ארץ חלומות. למעשה, יכול להיות בחודש יוני שהוא המקום היפה ביותר בעולם. עם זאת, באופן טבעי הקיץ הטוסקני מגיע עם שיאים של תעריפי מלונות וכמויות אדירות של תיירים. מה עושים? תיירים נבונים יודעים שאזור היין האיטלקי הנודע הזה מרהיב תמיד, ולא משנה באיזו עונה.

למעשה, טמפרטורות קרירות הן אידיאליות להנאה מהיינות העשירים והחזקים של וינו נובילה די מונטפולצ'יאנו, קיאנטי וברונלו. כמו כן, מחוץ לעונה הרבה יותר קל לחקור את העיירות מונטפולצ'יאנו, סן ג'ימיניאנו ופיינצה, אשר מוקפות חומה מימי הביניים.

לסיכום

לא הצלחתם לתכנן חופשה הקיץ? לא נורא. אתם יכולים להמתין מספר חודשים ועדיין להנות מחופשה חלומית. בזמן הזה, תוכלו לצבור עוד נקודות טיסה להוזלת החופשה.

תמונה: https://depositphotos.com/100115618/stock-photo-spectacular-northern-lights-appear-over.html

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך