חושבים על השתלת שיער? 7 דברים שצריך לקחת בחשבון

לא מעט גברים בוחרים לעבור בשנים האחרונות השתלת שיער. זה לא סוד. אנחנו יכולים לראות עלייה ניכרת במספר הפרסומים אודות השתלות שיער באינטרנט ובתקשורת המודפסת, אפשר לקרוא ראיונות והמלצות עם גברשים שעברו טיפולים מסוג זה, וכן ישנם לא מעט גברים המודים בכך בפני חברים או בני משפחה, שהם אכן עברו טיפול השתלה או מתכוונים לעבור טיפול כזה.

ההסבר לכך הוא מאוד פשוט, הרבה מאוד גברים מוצאים את עצמם מתמודדים עם נשירה והתקרחות, דבר שמפריע להם מאחר וזה משפיע על המראה שלהם. מאחר והם לא מוצאים שום דרך כיצד לטפל בבעיה, אזי שהאופציה היחידה שאומרת לרשותם היא טיפול השתלה אשר מתבצע בצורות שונות.

אחרי שנסביר איך בדיוק אפשר לבצע טיפול השתלת שיער, נציג מספר נקודות שצריך לקחת בחשבון לפני שממהרים לעבור טיפול שכזה. חשוב להדגיש, נכון שבעיקר גברים עוברים את הטיפול, אך ישנן גם נשים המעוניינות לעבור אותו במידה והן מתמודדות עם נשירת שיער משמעותית שמשפיעה על המראה שלהן.

איך עוברים טיפול השתלת שיער?

בעיקרון, ישנם מטפלים בישראל ובמדינות אחרות שמבצעות טיפול השתלת שיער בשיטות שונות. לרוב הכוונה היא לקחת שיער מאזורים שונים בגוף, בפרט מהעורף, ולהעביר אותו אל אזורים מסוימים בקרקפת שדלילים בשיער. מדובר על שיטה פשוטה יחסית שאיננה דורשת טיפול מהותי ויכולה להתבצע בקלות, ללא סיכונים מיותרים.

כאמור שכל תהליך טיפול השתלת שיער מחייב אבחון מוקדם, בדיקה של מצב השיער והקרקפת, וכן אבחון של השיער אותו רוצים להשתיל בשביל לוודא שאכן זה אפשרי. בסופו של דבר, ניתן לבצע את התהליך אחרי שמתקבלים כל הנתונים, אז יכול הרופא המטפל להציע כיצד לבצע את הטיפול בצורה נכונה.

7 דברים שחשוב לדעת על השתלת שיער

דבר ראשון – למרות שתהליך ההשתלה מתבצע באופן מקצועי, יש לקחת בחשבון שזה לא משנה את הססטוס של השיער. כלומר, בהחלט יכול להיות מצב שתהיה שוב נשירה בעתיד.

דבר שני – יש לבחון איך מטפלים בשיער ובאילו תכשירים מותר לעשות זאת אחרי הטיפול.

דבר שלישי – חשוב לבדוק האם אפשר להיחשף לשמש אחרי הטיפול ובכלל כיצד יש להתנהל אחרי הטיפול באופן כללי.

דבר רביעי – בעיקרון, טיפול השתלת שיער איננו אמור להשפיע על המצב הבריאותי או הרפואי, אך כן צריך לספק מידע על היסטוריה רפואית, אם ישנם דברים שיכולים להשפיע על הליך הטיפול.

דבר חמישי – יש לבחון כיצד הליך הטיפול מתבצע בשביל לוודא שאכן הוא מתאים לאופי הקרקפת והשיער.

דבר שישי – יש לבחון איזו אחריות מספק הרופא על הטיפול, אם במקרה ההשתלה איננה מתבצעת כמו שצריך ויש לחזור על הטיפול שוב.

דבר שביעי – יש לבדוק האם הטיפול אפשרי בכל מצב או שישנם מצבים בלתי הפיכים שאי אפשר גם לבצע השתלה.

תמונה: shutterstock

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך