חבילת ספורט למשחקי כדורגל- מתנת בר מצווה מושלמת!!!

אחד מילדיכם הגיע לגיל מצוות ואתם מעוניינים להפתיע אותו במתנה בלתי נשכחת? זה הזמן לדעת הכול על חבילות ספורט למשחקי כדורגל מסביב ליבשת אירופה.

חבילות ספורט המאפשרות לכם ליהנות גם מחוויית אירוח מפנקת ביעד בו מתקיים האירוע הספורטיבי וגם מכרטיסי כניסה לאירוע הספורטיבי, הן בראש ובראשונה מוצר תיירותי מבוקש הזוכה לפופולאריות הולכת וגוברת במהלך השנים האחרונות.

מוצר תיירותי זה, מאפשר לכם בין היתר ליהנות מחבילות ספורט מובנות לכל משחקי הכדורגל לאורך כל עונת המשחקים בכל אחת מהליגות הבכירות באירופה, לרבות, משחקי ליגת האלופות ומשחקי הליגה האירופית המפגישות בין קבוצות הפאר של הליגות האירופאיות השונות.

חבילות ספורט למשחקי כדורגל בספרד, באנגליה, באיטליה, בצרפת או בגרמניה, הפכו בשנים האחרונות למוצר תיירותי מבוקש הנרכש על ידי אבות רבים בישראל כמעין מתנת בר מצווה מרגשת לילדיהם. האפשרות לבילוי משותף של אב ובנו במסגרת חבילת ספורט כזו או אחרת ובמסגרת חגיגות בר המצווה של הילד, הן ללא ספק המתנה האופטימאלית לבר מצווה.

מה כלול

חבילות אלו כוללות בין היתר: אירוח של החל מ-3 עד 5 לילות באחת מערי אירופה בהן מתקיימים משחקי הכדורגל השונים, טיסות הלוך חזור, וכמובן, זוג כרטיסי כניסה לאחד מהמשחקים אותם בחרתם והזמנתם מראש במסגרת החבילה. חבילות אלו משווקות לאורך כל עונת המשחקים המתחילה בחודש ספטמבר מדי שנה ונמשכת עד שלהי חודש מאי מדי שנה, כאשר הבחירה ביעד הטיסה והמשחק יכולה להיעשות בהתאם להעדפותיו האישיות של הילד בהתאם לקבוצה מחו"ל אותה הוא אוהד.

חבילות ספורט למשחקי כדורגל באירופה כמתנת בר מצווה לילדיכם, הן ללא ספק המתנה המושלמת לילדים האוהבים את המשחק והן מאפשרות לאבות (וגם לאמהות) שביניכם ליהנות מבילוי משותף עם ילדיכם במסגרת חוויה אותה הם ואתם תנצרו בליבכם לאורך כל החיים. הביקושים הגבוהים לחבילות ספורט למשחקי הכדורגל באירופה, מחייבים אתכם להקדים את הזמנתכם מייד כאשר לוחות המשחקים בליגות השונות מתפרסמות.

במידה וגם בנכם חוגג בר מצווה במהלך השנה הקרובה, אנו ממליצים גם לכם לברר על חבילות ספורט למשחקי כדורגל באחת מהליגות הבכירות באירופה ולהבטיח לכם ולו את מתנת בר המצווה המושלמת ביותר!

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך