המדריך לציוד קמפינג שאתם צריכים הקיץ הזה

קמפינג הוא דרך מצוינת ליהנות מהטבע,  דרך נפלאה ליצור קשר עם הטבע, לקחת הפסקה מהטכנולוגיה ולבלות זמן איכות עם חברים ובני משפחה.

קמפינג מציע יתרונות רבים. זוהי דרך זולה לטייל והיא מאפשרת לכם לחוות את העולם בצורה אחרת.

התקופה הטובה ביותר בשנה לקמפינג היא בחודשי הקיץ. מזג האוויר בדרך כלל נחמד, יש עוד אתרי קמפינג פתוחים, ויש פסטיבלים שקורים בכל רחבי הארץ שהופכים את הקמפינג למהנה עוד יותר!

טיפים לבחירת ציוד הקמפינג המתאים – כיצד לבחור את ציוד הקמפינג המתאים לכם?

בחירת ציוד קמפינג נכון היא תהליך קשה וגוזל זמן. אתם צריכים להחליט איזה סוג של אוהל אתם רוצים, איזה סוג של שק שינה אתם צריכים וכמה אנשים יהיו בטיול שלכם. א

 ראשית, חשוב להבין כמה אנשים יהיו בטיול שלכם וכמה זמן תהיו בקמפינג, אם למשל אתם נוסעים עם המשפחה או לבד, או עם קבוצה גדולה של חברים, יש לזה השלכות על הציוד שאתם צריכים בשביל לבצע קמפינג טוב.

ברגע שאתם יודעים כמה אנשים יהיו איתכם, אתם יכולים להערך מבחינת איזה אוהבל לקנות למשל.. לכמה אנשים, כמה מזון, וכו'. אם אתם נוסעים לילדים אתם בכלל צריכים להתארגן על הציוד המתאים, כמו למשל אוהב מיוחד לילדים, אם או יש לכם תינוק לול שטח הוא מוצר חובה. בנוסף לא לשכוח לקחת איתכם צעצועים על מנת שהילדים שלכם יהנו ביומיום בקמפינג, ואם למשל אתם עושים קמפינג בים או במקור מים, אז קחו גם מתנפחים שונים

הנה עוד כמה דברים חשובים שאתם צריכים בקמפינג:

אוהל/מחסה שיתאים לעונה שבה אתם נוסעים, כלומר אם קיץ אז שיהיה כמה שיותר מאורר ועם הגנה נגד יתושים, ואם חורף חשוב מאוד שהאוהל יהיה נגד מים.

שק שינה או מחצלת אם אתם עושים את הקמפינג בים,  ערכת עזרה ראשונה (חשוב!), תנור קמפינג ודלק (במידת הצורך),  גפרורים או מצית להדלקת אש אם זה בישול או מדורה, כלי בישול, צלחות, קערות וכוסות.

וזה רק הבסיס של מה שאתם צריכים, שיקלו גם לקחת עוד דברים שאתם צריכים סצפיפית בשבילכם על מנת ליצור חוויה מושלמת, כמו גם למשל גנרטור ובידורית, אם המטרה שלכם היא לעשות קמפינג בטן וגב ואתם רוצים שיהיה לכם גם מוזיקה.

אצלנו תקבלו את החבילות המשתלמות בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך