מחול, מיצב ואומנות פלסטית | גרמניה

MUDDCLUBSOLO מציג תמונה חזותית מהפנטת ומתעתעת, בה שום דבר אינו כפי שהוא נראה. אישה תלויה כביכול משער ראשה, שמלתה הבארוקית היא אהל מחנאות פשוט. היא מתנדנדת בדממה בין הפנטסטי ליומיומי.
ב Ytong, אישה רוקדת פלמנקו על אבן עד שהאבן נבקעת ומתפוררת.
SPARE WHEEL� (גלגל החלפה) גוף הרקדנית כמו דחוס אל תוך צמיגי רכב כבד ומתגלגל במהירות בין דימויים רבי עוצמה אל סף היכולת הגופנית.
עבודת הסאונד המופתית במופע, פרי יצירתו של מקס באואר מלווה את המתרחש במדוייק ומתגבשת לבסוף ….

מארן שטארק, יוצרת רב תחומית עטורת פרסים, בוגרת האקדמיה לאומנות חזותית במינכן. למדה פיסול, מוסיקה, כוריאוגרפיה ומחול והייתה חברה בקבוצת הפלמנקו של גונזאלס רייאס, לאורך שנים רבות.
יצירותיה עולות בפסטיבלים, מוזיאונים ומוסדות תרבות מובחרים ברחבי העולם.
עופות ועמילן
תיאטרון בובות| הפילוסופים הברבריים, צרפת

ארבעה סיפורים קצרים, קומיים-מכבריים המוצגים בסגנון חדשני וצעיר של הפעלת בובות וחפצים.
הסיפור הראשון, Pretty Red, מציג האנשה ערבה לחיך של עוף שלם, בנתחי אקרובטיקה על חבל דק – עשר דקות של מניפולציית חפצים טרייה. הסיפור השני הוא הסיפור הטראגי של וויליאם ומרגרט, מגולל את עלילותיהם העצובות של שתי דמויות בטכניקה סוחטת דמעות של הפעלת בובות על שולחן. מייד אחריו, סיפורו של מר ג’ולס – האהבה ואובדנה בתיאטרון חפצים נוגע ללב. לבסוף יוצג הסיפור יונים, בו יהיו הרבה יונים ותאונה גורלית אחת.

Les Philosophes Barbares, הם קבוצה צרפתית צעירה ובועטת, המורכבת מחמישה אומנים, בוגרי בתי הספר המעולים לבובנאות בבריסל, בלגיה ובטורקו שבפינלנד. עבודתם משלבת עבודת משחק בימתי של המפעילים, לצד הבובות ומעיזה לחצות את גבולות הז’אנר ולחקור בהומור רב, חומרים חדשים תרתי משמע.


בורורולה
תיאטרון חזותי, פיזי ובוטו | אוסטרליה

תיאטרון פיזי, תיאטרון חזותי ובוטו בשעה אינטנסיבית של ליצנות ואבסורד.
בורורולה צוללת בלי פחד אל סוריאליזם חלומי, בסדרה של תמונות קצרות, משוחררות לחלוטין מכבלי עלילה.
בבסיס ההשראה למופע, עומד מאורע חדשותי עצוב – מצחיק, של התרסקות מטוס קרב בצפון אוסטרליה. המקומיים המציאו ריקוד זיכרון הנקרא “מטוס” עליו הם חוזרים באופן טקסי, מידי שנה מאז האירוע.
המפגש הזה בין מציאות טראגית להתהוותה של תרבות חדשה והאבסורדיות שבכל העניין, הניעה את היוצרים להרכבת דמויות שונות זו מזו באופן מהותי, הנעות על הגבול שבין מציאות והזיה, יומיומיות ופולחן.

אדם ריד גדל באוסטרליה וצמח להיות הבטחה בתחום האתלטיקה הקלה. בסיבוב חד, הוא פנה לכיוון תיאטרון ופרפורמנס והחל ללמוד את טכניקת לה קוק, קומדיה דל’ארטה וריקודי מלחמה ניו-זילנדיים. מאוחר יותר, הצטרף ללהקות שונות, ביניהן סירק דה סולי וקבוצת דרבו. כיוצר עצמאי, זכה בפרסים בפסטיבל אדינבורו והעלה את יצירותיו בפסטיבלים בינלאומיים.
אכילס צ’ריסקוס נולד ביוון ורכש השכלה כליצן וקומיקאי באיטליה. בשנים האחרונות חבר לקבוצת התיאטרון הפיזי נובוגה פרונטה, בפראג.